De waarheid van bulken en cutten

Gepubliceerd op 17 januari 2020 om 11:56

Kies een methode. Wil je liever spieren opbouwen of vet verbranden? Nou, vandaag kunnen we de Bulk en Cut methode voor eens en voor altijd vergeten en beide tegelijkertijd doen.

 

Bouw spieren op of verbrand vet. Het is dat woord in het midden dat het probleem is. OF. Omdat sommige mensen je laten denken dat je moet kiezen. Omdat je ofwel gericht moet zijn op het opbouwen van spieren of op het verbranden van vet. Eigenlijk hebben sommige jongens zelfs op ons kanaal gereageerd dat je niet beide kunt doen tegelijkertijd omdat ze twee volledig tegengestelde toestanden vereisen. Twee volledig tegenovergestelde doelen in ons lichaam. Juist, chemisch gezien. Ten eerste, om spiermassa op te bouwen, moet je een positieve energiebalans hebben en in om vet te verbranden moet je een negatieve energiebalans hebben. Dat is verkeerd, oké, als je vet wilt verbranden, moet je je in een calorie tekort zitten. Maar als je spieren wilt opbouwen, hoeft je jezelf niet in een calorie overschot te bevinden.

Wat je moet doen, is dat je hier moet zijn, hier, positieve stikstofbalans (is nodig om de opbouw van eiwitten te regelen). Een van de grootste manieren waarop we dit kunnen doen, de snelste manieren waarop we dit kunnen doen, is door onze te eiwitinnamen te vergroten. Eiwit is de enige macronutriënt die we opnemen en die stikstof als bestanddeel heeft.

Dat gezegd hebbende, kan een positieve stikstofbalans negatief worden beïnvloed, negatief worden beïnvloed door overtrainen, omdat je dan teveel schade hebt gemaakt aan je spier zal hij krimpen om te voorkomen dat je lichaam het nog een keer niet aankan. Vervolgens slechte slaap. We groeien het meest wanneer we slapen. Dit is wanneer de eiwitsynthese meestal gedurende de dag het meest voorkomt. Eindelijk kunnen we dit krijgen van, opnieuw, onvoldoende eiwit in onze voeding. Dus hoe gaan we naar verbranding van vet, maar nog steeds in een positieve stikstofbalans? Het zal vooral van deze drie dingen afhangen:
Te snel overtrainen, als je een uur of langer traint, ben je te lang aan het werk. Het is niet nodig. Je wilt stimuleren zonder te vernietigen. En ik denk vooral bepaalde soorten trainingen die tegenwoordig populair zijn, denken dat vernietiging de juiste weg om te trainen is. Zozeer zelfs dat ze kunnen leiden tot zelfs slechte dingen zoals rabdomyolyse en problemen in je spieren. Iets wat je zeker niet wilt, en is al helemaal niet nodig om spiergroei te stimuleren. Dus daar wil je vanaf. Je training mag niet langer zijn dan een uur duren. Dat is wat ik jullie hier probeer uit te leggen. Je wilt je spieren stimuleren, niet vernietigen.
Het volgende, slechte slaap. Het is enorm. Je moet 's nachts goed gaan slapen, tijdens je slaap groei je het meest. Wat je in de sportschool doet, is geweldig om het proces op gang te brengen en het te prikkelen. Maar eigenlijk tijdens je slaap vindt het proces plaats. En je moet proberen altijd te streven naar een goede nachtrust.
Ten derde, onvoldoende eiwit. Als je denkt dat je alle eiwitten krijgt die je nodig hebben via je dieet, dat is prima. Ik ben het ermee eens dat sommige mensen dat kunnen doen. Voor mij was het nooit een mogelijkheid. Ik ben vrij vaak op de van huis. Weinig in staat om hoogwaardige eiwitten te vinden, geen waardeloze eiwit, maar hoogwaardige eiwitten, kan dus een uitdaging worden. Supplementen zijn dus altijd de sleutel tot mij geweest. Nu zijn er nog andere voordelen aan supplementen zoals je weet. Je kunt niet zeggen dat je dat alle eiwitten binnen gaat krijgen die je nodig hebt, ik bedoel, als je creatine monohydraat gaat gebruiken, krijg je het nooit allemaal binnen tijdens je dieet. Het gaat je niet lukken. Vooral niet om in een calorietekort te blijven om vet te kunnen verbranden. Omdat als je denkt dat je genoeg biefstuk gaat eten om alle creatine binnen te krijgen die je nodig hebt, kan ik je garanderen dat je niet zo lang in een calorietekort kan blijf. Dus als je het voordeel van eiwitrijk wilt hebben, maar je wilt niet alle andere dingen die daarbij horen, zijn supplementen de oplossing. We hebben dus een driedelige aanpak. Stop met overtrainen, ga slapen en neem meer in eiwit. Het is een continu proces, het is een langzaam proces. Maar je hoeft er ook niet de helft van het jaar slecht uit te zien. De mensen die praten over bulken en cutten, het halve jaar waarin ze geen summerbody hebben en de andere helft van het jaar wel klaar zijn voor het stand, hebben het mis.

Nogmaals, begin je te concentreren op het krijgen van een positieve stikstofbalans. Een calorisch tekort krijgen, als je lichaamsvet moet verliezen. Als je dat niet hoeft, hoef je dit deel niet te volgen. Growth Nutrition heeft wei-eiwit, een snelwerkende eiwit voor het nachtelijke spierherstel. Lage calorieën, als je kijk naar een van onze formules, het gaat er niet om ze vol met 300 - 400 calorieën te stoppen. Maar het geef je de eiwitten die je nodig hebt.


«   »

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.